dimarts, 16 de setembre del 2014

PENSAMENTS AMB MALA “MILK”
Aquest home excels, enviat per Déu per a la salvació d’Espanya, (perdó, en honor a la veritat, tinc de dir que no va ser Déu, va ser en Franco que ens va imposar al pare de l’esmenta’t prohom) el nostre gloriós Felip VI, a més de treballar incansablement per la salvació, engrandiment, i benestar el país, encara te temps d’anar a donar el condol a les famílies  on es mor el cap de casa. Bé, no se si a totes, però que ho fa, segur. Aquests dies els diaris i altres mitjans de comunicació, l’ensenyen amb profusió, mostrant els seus sentiments  a la filla d’Emilio Botin.  Com que jo soc pràcticament de la mateixa edat del difunt banquer, i és de suposar que no tardaré a “palmar-la”, no tinc cap dubte que en felip m’honorarà amb la seva presència per donar el seu condol als meus familiars. Si eixís ho fa, des de l’alta glòria, -on no dubto que aniré-  li ho agrairé eternament.
                                   =         =         =
Una vegada més,   el meu admirat   “Conde Don Julian” (llegeixis Carod Rovira) ha tornat sortir a la palestra per a criticar les politiques i actuacions de politics i i gent coneguda, que en contra del que pensa aquest eximi, intenten arreglar en xic el nostre desolat panorama. Llarga vida a aquest home únic!
                                   =         =         =
Encara que no ho havia pensat, avui, tinc de tornar a esmentar l’adagi llatí de: Sic transit glòria mundi, ja que les planes dels diaris, van plenes d’unes monumentals esqueles, on Avisen de la mort del president del Corte Inglès. No entenc, quin gust hi pot trobar el difunt en uns elogis totalment inútils.   A més, si tenim en compte, que diuen d’ell, que era molt bona persona i molt treballador. Deu ser que algú o molts, volen quedar bé amb la família. Es de suposar que el nostra excels monarca tant estimat per tots els seus “subdits” no hi faltarà a donar el condol.
narsuri.blogspot.com.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada