dimecres, 8 de novembre del 2017

                              JO US MALEEIXO!
Com que sempre hi ha gent de bona fe, m’abstenc de dir que maleeixo a tots els components dels següents partits, però si que maleeixo amb tot el cor amb tot el fàstic i amb tot el menyspreu que pot sentir un vell, a les directives del PP, PSOE, PSC, i Cs. Sou uns miserables i uns mal nascuts. Cap de vosaltres mostra la mínima voluntat de voler millorar les coses, i se us veu clar la vostra supèrbia,  la vostra ambició i el vostre odi a totes les persones que no us somriuen les vostres malignes i rastreres gracietes, o que obertament no accepten la vostra maldat, i us planten cara coneixent de sobres que tenen les de perdre i en paguen les conseqüències. Jo i espero i desitjo que tota la gent de la meva generació que vam haver de veure i viure una situació com la de la guerra i la post guerra, veiem clar que amb les vostres actuacions, no feu més que portar-nos pels mateixos camins. Persones com  vosaltres que teniu a les seves mans el destí de milions d’essers sense defensa, obreu amb la mateixa maldat que tots els grans destructors de la Humanitat, i per una vida tant curta i misèrrima com la vostra, (la majoria de vosaltres vida viciosa i desenfrenada) no dubteu en fer el mal de manera absoluta. Eixís doncs, jo us maleeixo, i desitjo que abans de morir, els Deus de l’Olimp us enviïn tot tipus de mals físics i morals perquè tingueu temps de comprendre el m al que heu fet. Maleits!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada