dimecres, 1 de novembre del 2017

  JO EM RETIRO SI EL QUE CREC HAVER LLEGIT ES CERT.
Com que soc tant despistat, tal vegada ho he somniat. Però si es cert, i aquest home substitueix Puigdemont com a cap de llista en unes properes eleccions , em retiro in aeteurnum de votant de PDCAT. Crec haver llegit que qui es postula  per a aquest càrrec, es ni més ni menys que la persona que jo acabo de criticar aquest mati; l’incomensurable i insubstituïble Sant Vila. Si aquest home agafa aquest càrrec, en menys d’un any la formació haura perdut uina gran part dels seus fidels, i no dubteu que ell, i els que qudin en poc temp Ja s’hauran adherit a PP o CS. “De raza le viene al galgo”.

Recordeu; si es eixís, jo em retiro. Però un no seria res. El problema es que com jo, pensen molts d’altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada