dissabte, 5 de setembre del 2015

MÉS REFILETS.
Si el gran polític “català” Sr. Espadaler del poble de la Ratafia, home de tantes virtuts i saviesa, acompanyat del senyor del Majestic  de Madrid  Duran, treu més d’un diputat a les propers eleccions, em comprometo i juro públicament no, a pujar l’Everst a peu, ja que estic molt tronat, sinó pujar a casa meva de baix a dalt sense rebufar. Paraula! Clar que mirat fredament, encara que com a polític sigui un “Bluf” ningú li podrà negar haver augmentat el vocabulari català amb la paraula “Dons”  que repeteix cent mil vegades en cada conversa sense que vingui a compte. Abans,  la gent vulgar, solia dir; Doncs. Ell, com a gran pròcer, ho ha millorat.
Quan vaig començar a veure aquella petita persona amb un grau tant gran de “Bad Milk”sortir cada dia en tots els mitjans, de comunicació amenaçant i maleint to el que tingués un cert tuf de català, li vaig posar per nom de guerra “La vivoreta”. Ara, ha augmentat tant els seu grau de maldat i perversió, que  dic públicament: Vivoretes i altre serpents totes de la Terra; perdoneu que us hagi comparat durant temps amb un esser tant pervers, i roí.  No em creia que hi pogués haver una cosa tant maligna. Ai Soraieta! Com et deuen envejar les serpents!
Un dels homes que junt amb en Boyer de la filipina, més  va perjudicar  als exportdors espanyols del anys 80, (Jo entre ells) ara, torna treure el morro –que en te tant com en Felipe altre pròcer del seu equip-  El gran Josep Borrell, que tant estima Catalunya ja està en campanya per tractar d’evitar que se li acabi la moma, i que no pugui deixar de no  fotre brot com ha fet sempre. Pobre Catalunya amb catalans com aquest!
Cada vegada que la tele ens ensenya el gran  ministre de repressió -perdó, vull dir de l’Intrior- el “Català” Fernadez Diaz, em venen a la memòria aquelles velles imatges d’enterramorts  que amb cara trista i compungida del tot farisaica, donaven les condolences als  familiars  des difunts després de cobrar-los les despeses de l’enterrament. La seva cara, encara que lletja i trista, mostra quan gaudeix de manegar-nos.      Narsuri.blogspot.com.es



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada