dissabte, 19 de setembre del 2015

ALTRES REFILETS.
Com que jo pensava que l’ Iceta es fotrà una castanya espectacular, em tenia molt preocupat pel seu futur, ja que els presidents del PSC duren molt poc. Ara, ja no estic preocupat. Sé que si el foten fora, (cosa molt probable) podrà posar una acadèmia de ball, del la qual funció ja va mostrar l’altra dia que n’és un mestre. Menys mal... Clar, que si els fan moure, tots els flamets ballen, i si estan caducats, encara més.


Altra cas similar, que també em preocupava, és el de l’Espadaler. Aquesta figura única fruit singular i irrepetible del Basaura. Jo, pensava; Un home tant limitat com ell, que farà si se li acaba el “chollo”?  Sap fer quelcom a part d’anar repetint “dons”? Un cop més, Déu va mostrar que estima als creients, i ahir a la tarda. Em vaig assabentar que a la seva família hi havia molta experiència en governació  municipal  en temps de dictadura. Ànim! “dons”  Espadaler. Mai falta ui penja--- 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada