diumenge, 31 de desembre del 2017

ENTENDRIDOR!
Avui dia de fi d’any, em veig amb la obligació de confessar en públic la meva ignorància i demanar perdó humilment al president del govern d’Espanya, el gran senyor Rajoy.
Jo, que sempre l’havia considerat un home molt limitat intel·lectivament, tirant a estípit i  dolent, ara tinc de rectificar en  veure el seu gest de contrició, i humanisme. M’explico:

Durant els seus anys de govern, aquest llumeneres, acompanyat de la vivoreta i una colla de sapastres aprofitats,  ha manegat a God and his mother, però sobre tot als malvats separatistes catalans. Això, com deia aquell castís, “Es publico y  notorio” El que ara m’ha deixat meravellat, es que segurament encara que tard, se’n deu haver donat compte i com a bon cristià que sens dubte és, rectifica i aprofitant el fi d’any per a desitjar-nos un bon any 2016. Si segueix així, a finals de l’any vinent, ens podrà desitjar un feliç 2017, i d’aquesta manera de mica en mica es podrà reconciliar amb tots els supervivents que quedin dels seus desastres, i morir n pau. Quin gran home en Rajot! Igujal que de Juli Cèsar, Alexandre el Gran i tants altres herois, les generacions que vindran, afegiran  a la llista el salvador d’Espanya. Llaors a l’heroi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada