dissabte, 16 de desembre del 2017

                          DE POLÍTICA I DE POLÍTICS
Diu la Ana Rosa, Quintana, que tots els gais de Catalunya, votaran a l’Iceta. Si això es veritat, no seria una estafa aprofitar els sentiments i desitjos personals per a fer política? A part d’això,  voleu dir que si només el voten els gais, pot guanyar les eleccions? Tants ni ha de mariques a Catalunya? Llavors, jo em pregunto perquè quan hi ha lluita electoral, es busquen tan les debilitats i vicis dels que es presentes per a desacreditar-los, tractant-los de “puteros” i altres coses, i en canvi l’Icetas pot dir en public: Jo maricon? Si: tot el dia i a tota hora! (llegit a Google) I quedar-se tant ample, o pitjor prendre-ho com un elogi. La veritat, si jo en lloc de ser un vell fora un home encara en edat de lluita, m’agradaria discutir en públic perquè si a un gai li dius maricon et un homofob i l’insultes, i si o diu ell es un elogi. Un dia sem va ocórrer dir que no trobava bé que un presentador de TV, digués que ell i el seu “marit” anirien a escollir un fill, cosa que no em semblava justa que dos homes grans triessin un nen, i en canvi el nen no pogués opinar, i tots o una bona part de gais se’m van tirar a sobre metafòricament parlant, i menys bonic em van dir de tot. Malauradament ni un home no gai, em va defensar. Ara seriosament, si guanya l’Iceta, cosa que dubto ja que no veig tanta gent capaç de votar-lo, m’embarco en na nau interplanetària, i me’n vaig a morir en una altra galàxia.Jo, sincerament, no tinc res contra els gais, ja que mai m’han fet res. Però Collons! O tots moros, o tots cristians!
 Per a  llegir més, aneu a:

Narsuri.blogspot.com.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada