diumenge, 3 de desembre del 2017

                               MIQUEL ICETA
Llegeixo a Google, que aquesta espècie de senyor, ha fet unes declaracions, on diu textualment: Quan em diuen maricon, els responc; “Si, tot el dia i a tota hora!”. Maco oi? Ep!  o diu ell, no jo. Suposo espero i desitjo que molt poca gent el votarà. No obstant, us imagineu per uns moments que un dia Catalunya fora governada per aquest home. Si tot el dia i a tota hora estes mariconejant, a quina hora treballaria pel país? Deuen estat molt fotuts de personal els del PSC per tenir un engendre així de titular. Que pensaríeu si un candidat a president,  digués que es putero i es passa tot el dia  i a tota  tota hora de putes?

Ara espero que no tornin sortir els que l’altra vegada em  van  atacar d’homofob. Es l’Iceta del caparràs  i les calces grosses, qui ho diu, no jo. Com que hi ha dret d’opinió, jo li respecto la seva i no discuteixo si es maricon o no. El que Discuteixo si un home tan ocupat en una feina tant delicadza, pot pretendre ser president d’un país.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada