divendres, 3 d’octubre del 2014

VENC UNA GRAN IDEA.
Si en lloc de tenir prop de vuitanta anys, en tingués prop de quaranta, ja miraria de fer-ho pel meu compte, i crear el meu propi equip. Malauradament, com dic, ja soc vell, i per aquest motiu, vull vendre l idea, que és la següent.
Si tenim en compte que la Camacho, dona que a part  de molt, molt lletja i  desagradable, i que no parla sinó que desbarra,  acompanyada de dos o tres persones desacreditades com en Millo, que tant sovint canvia de partit, (no m’estranyaria que acabés a Podemos), o el nen maco Ribera que ens va ensenyar tota la seva saviesa i bondat amb una foto ben nuet, que també té tres o quatre grans “savis” –i alguna sàvia,ep!-, que a desgrat de no  sobresortir en res,  ha esta capaços de muntar un partit, el qual demostra que  que per beneït que siguis, sempre trobaràs alguns seguidors que t’ajudaran a pagar la festa.
Per tant, la meva idea, és: Si ets una persona relativament jove, o de mitjana edat, si tens molta cara, i no t’importa fer el ridícul amb tal de xuclar de la mamella pública, i fins ara no t’has fotut mai un “rosco”, no perdis més temps; busca entre els teus coneguts tres o quatre persones més del teu tarannà i nivell, i munteu un partit polític. Sense perdre temps, crideu tant com pugueu en tot tipus de mitjans públics dient com més disbarats i calumnies millor, i si sou macos com en Rivera, no dubteu en despullar-vos. No oblideu, que avui, alguns mitjans, no es limiten a donar noticies, sinó que el que busquen son persones com  vosaltres que indirectament els fan publicitat, i segur que gaudiran ajudant-vos. Com que sempre hi ha una quantitat important de persones ressentides pels més variats motius, segur que tot seguit, trobareu un petit quòrum de  fans que us ajudaran a triomfar. Si sou lletjos, no us desanimeu. A part de la Camacho, emmiralleu-vos amb la Rosa Diaz.
Bé; si algú aprofita els meus consells, no ús oblideu del que us ha venut la idea. Aviseu-me, i us enviaré un sortidet de comptes bancaris meus en paradisos fiscals, per a dipositar-me el emoluments fruit del meu enginy. Agraït.  narsuri.blogspot.com.es




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada