divendres, 17 d’octubre del 2014

PETICIÓ I RESPOSTA AL SENYOR RAJOY
Excel·lentissim, inigualable i sens par, senyor Rajoy. 
Com que l’altre dia, vaig escoltat unes paraules dites per a vos,  on manifestàveu el vostre desconcert i desconeixement sobre qui mana a Catalunya, us faig una proposta, i una oferta. Si em dieu qui mana realment a Espanya, jo em comprometo a dir-vos de manera certa, qui mana a Catalunya, que verdaderament, i teniu raó, no és el nostre president democràticament  el·legit pel poble de Catalunya, el senyor Mas. Veureu; aquí  casa nostra, també hi ha la creença molt repartida, entre els que creuen que a Espanya, els que us donen les ordres a vosaltres els funcionaris de carrera instal·lats al Govern, són els lobbis bancaris i altres grups de pressió  que de manera més oculta ens fan passar a tots com es diu vulgarment per  l’adreçador.  Altres pensen que les autonomies perifèriques que xuclen del pressupost català i  que tant ens estimen,  hi tenen molt a veure. També, hi ha qui creu, que exercit i església, tenen encara més poder del que realment seria necessari, en una democràcia; no ho se. Altres, i no pas pocs, i ara més amb l’assumpte “Castor”que ens vol fer endeutar a nosaltres i els nostres descendents per un espai de trenta anys, estan convençuts, que qui mana a Espanya és aquell ens tan estrany i misteriós, al que anomenen “Palco del Bernabeu”. Que en penseu d’això que us dic senyor Rajoy? Com que mai he dubtat de la vostra bona fe, estic segur que m’ho aclarireu. Tant convençut n’estic de la vostra resposta, que no us vull  pas fer esperar per a dir-vos qui mana a Catalunya: Dels enunciats que us he donat, algun d’ells, o més d’un, deu ser la resposta correcta de qui mana a Espanya. Doncs bé, quan m’ho hagueu aclarit, la mateixa resposta, us servirà per a conèixer amb tota certesa qui mana a Catalunya per mitjà vostre, i podreu dormir tranquil sense tan gran incògnita.
Rebeu una forta abraçada del vostre sincer admirador.

Narcís Suriñach Bach           narsuri.blogspot.com.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada