dimecres, 15 de març del 2017

                           HE TINGUT UN  SOMMNI. I
Jo que soc un gran afeccionat i a la vegada un convençut de la vida extraterrestre i crec fermament que hi ha milers de planetes habitats amb essers més o menys intel·ligents, vull confessar que he tingut un somni que tal vegada serà difícil de creure per les persones doctes, sàvies i justes i sens dubte per tota la classe política imbuïda per la raó total i absoluta i com  no, per la major part dels periodistes que en lloc d’informar, des informen, alliçonen  i es fan ells, protagonistes de qualsevol noticia.
El cas, es que trobant-me immers en un son apacible i profund, davant meu ha aparegut un esser que jo he cregut, ben real, el qual s’ha identificat com el professor Apytà Pukú provinent del planeta Kuarahý en la constel·lació Alfa Centauri en la mateixa nostra Via Lactea, a uns 4.800 anys llum. M’agradaria estendre’m parlant ell,  però per no allargar-me massa  resumiré el que em va dir aquest estrany esser.
-Com tu no ignores, -va començar- jo, mentalment ja havia visitat el vostre planeta, i degut al informe tant negatiu que vaig donar als meus germans, entre tots els savis del cercle tècnic i intel·lectual, van idear un aparell, el que vosaltres en adiríeu un escàner,  però no de reaccions físiques, sinó de sentiments, idees i desitjos per a intentar trobar algun mitjà per ajudar-vos.  Es tractava  d’un aparell, en el qual s’introduïen totes les idees i coneixements duna persona,  i l’aparell, donava com a resultat la imatge d’un animal terraqui, el més semblant possible a l’ ideari examinat. Vull aclarir-te, que entre els animals a escollir, -gaire bé tots els de la Terra, hi havia des del colom, per a vosaltres signe de la pau i la bondat, fins a les besties més repulsives, tals com escurçons, escorpins, i altres verinosos i malignes. La gran sorpresa, va ser que en començar les proves amb polítics espanyols, l’aparell es negava a funcionar, o com a molt, sortien cucs, llimacs, i altres estranyes petites criatures de l’ imfra món . però cap animal una mica identificable. Tots eren fastigosos, i repulsius.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada