dissabte, 14 de febrer del 2015

POBRE HOME RIC!
Veient l’altre dia al gran rei de totes les espanyes, l’incomparable Felip VI, em va entrar com un atac de vergonya aliena, i no sabia si m’havia d’enfadar amb ell, o amb els que coneixent les seves dificultats declamatòries, li fan llegir (amb moltes penes i empentes) paperets en aquest cas de elogi, i altres molts en altres ocasions, alliçonant als seus “súbdits”.
La lectura a la             que hem refereixo, curta,(per sort) trista, avorrida, i mal llegida, era un panegíric als senyor Bonet, propietari de les Caves Freixenet,  al que persones diferents, segur que el definirien de botifler, i en canvi el nostre King, el va posar com a exemple de bon ciutadà –Espanyol-, és clar, i model a seguir per tots els bons espanyols.
Discursos, i lectures apart, em pregunto si en Felip, es conscient de les seves tant manifestes limitacions, o si reialment els seus aduladors de guardia, li han fet creure que si, que en sap. El que és evident, que haver de llegir  amb empentes un discurs de tres minuts, mostra que el producte, no porta pas de tros els ingredients que ens volen fer creure. En fi...
Per últim, i una  vegada més, em pregunto qui deu ser la llumenera, la eminència gris que li redacta tantes obvietats, i dropolades? Aneu a saber. El que deu ser segur, es que el redactor anònim, viu com un  rei. No o creieu?
Altra cosa que m’ha fet feliç, es que dintre la seva magnanimitat, ha dit que es vol rebaixar el sou un vint per cent dels quasi vuit milions d’euros que cobra. Jo, li proposaria sumar els meus 860 euros mensuals amb els seus, i llavors rebaixar-ho tal com diu el vint per cent, i després, ens ho podríem partir com a bons germans. Oi que seria bonic?
Narsuri.blogspot.com.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada