dimarts, 24 de febrer del 2015

ELS NOSTRES HEROIS POLITICS
Després de sentir durant hores la quantitat de obvietats, gamarussades, borriqueries, i sense sentits, d’una colla de gent miserable, (i els hem votat nosaltres, collons!) que com que no saben fer cap feina o ofici, miren de ficar-se en aquestes agrupacions de gent mesquina, que un vell amic meu de La Gleva, amb molta ironia en deia de “Putes, i lladres”, o sigui el que legalment, són  Partits polítics,  podria dir que m’he passat bona part de la  nit, meditant sobre el que vaig sentir.
No em ficaré a defensar els Pujol, ja que no em  deuen ni els hi dec pas res, però  en lloc de deixar-ho a les mans dels jutges, i fer allò de “qui dia passa anys empeny” , i anar construint país, ells, els pares de la pàtria, Ha,Ha, han volgut fer un acte que els donés una mica de notorietat,  i tal vegada en tota una legislatura, aquesta intervenció de cinc minuts, els haurà resolt el problema de passar cada mes per caixa, i poder anar vivint de la rifeta. Que això ho facin els de la Cup, Iniciativa o Ciutadans, es pot entendre, ja que poc tenen per dir, i menys per demostrar. Però, que un senyor com el senyor Amorós, lloc tinent del gran Oriol, faci un paper tant trist, quan són els  que diuen que volen fer de Catalunya una Nació, em deixa d’una peça. Us imagineu, com deuen riure PP, i PSOE que són els grans beneficiats d’aquesta baralla de barri baix, que a tantes persones haurà fer canviar la idea de vot? En  certs moments, jo, i altres que conec, havíem pensat que aquest d’esquerra, portaven com un cer alè d’aire fresc, com si de veritat anessin de bona fe. Actualment, ja els ha anat caient la careta, i mostren ser exactament, un partit més, amb totes les misèries dels polítics. Jo, dic que aquesta nit, quasi no he dormit. De el que estic quasi segur, es que el gran Rajoy, en Sanchez o l’Iglesias  que tant estimen Catalunya no deuen haver dormit gens. Mai, haurien pogut somniar, que els  pares de la pàtria Catalana, els posessin tant “A huevo” el poder criticar les institucions i els polítics catalans.
Només, una consideració: No sé, quans milions deuen haver furtat o robat els Pujol, ja es veurà. El que sé, segur, que jo i la majoria de ciutadans de Catalunya cada mes, dels rebuts de l’aigua, el gas, i la llum, paguem aproximadament un quaranta per cent pel consum, i tota la resta, va destinat o bé a beneficis de les companyies, o encara pitjor a impostos perquè aquests grans llumeneres cobrin sense fer fres útil per a la societat que diuen representar. Heu vist que convoquessin alguna comissió o demanessin compte de com es distribueixen aquest mils de milions? Pobres de nosaltres! Clar, que d’això, en diuen democràcia...

Per últim i en pla festiu, No us ha recordat  una mica aquesta compareixença com aquelles placetes de poble on i fiquen uns braus la majoria  vells i ja sense cornamenta, per a gaudiment de la gent intel·ligent i sensible? (?) Els dos braus que van sortir primer, -bé un brau i  una vaca vella- ja sense banyes ni esma, i que just s’aguantaven els pets, no van quedar gaire gloriosos, però el brauet que va sortir després, se’ls va torejar i “cornejar” a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada