dissabte, 7 de febrer del 2015

ÉS LA DECADÈNCIA DE LA EDAT?
Ara, dissabte a mig matí, com que el temps no convida pas a anar gaire per fora, he engegat el televisor, i fent el zapping de ritual, he anat a parar a un canal on passaven per centèsima vegada la Pel·lícula BenHur que he vist tantes vegades,  i que com de nen quan vaig llegir el llibre, no puc contenir les llàgrimes en veure la aventura vital d’aquell home bo.
Per a conformar-me,  hem dic; Narcís,et fas vell, i ja no t’aguantes els sentiments. Després, em rebel·lo  a mi mateix, i em repeteixo, pot ser si, que no es que em faci vell, sinó que ja ho soc. No obstant,  se segur que el que em fa llagrimejar, no és la edat sinó el record que tinc de la meva infantesa, on, se’m   havia fet sentir tanta devoció i tendresa ver un esser tant especial i únic, com sembla que va ser Jesús. Les llàgrimes, són doncs com una rebel·lió  en contra d’aquells que es diuen continuadors d’aquell home pobre i humil que va dir “El meu regne, no és d’aquest mon”,  i que els seus hereus en canvi quasi com a escarni,, llueixen vestidures estrafolàries,  per enlluernar (Encara que ara ja ningú s’enlluerna) al poble humil, i que arrepleguen tot el que poden dels bens terraquis, que encara que no duradors si ho comparem amb la eternitat promesa, deuen pensar “qui dia passa, anys empeny”. És per a ells, o contra ells que llagrimejo. Pobre Jesús! En quines mans has anat a caure... Dintre meu, hem pregunto; Els bisbes propietaris de la cadena de TV 13, que fa tant de mal sobre tot als catalans pels que sembla que senten fàstic i odi. Els Cardenals propietaris de palaus i tants altres bens terrenals,  -ara fa poc han inscrit la Mesquita  de Córdoba- hi creuen en el que prediquen? Els bisbes que no responen als seus feligresos malgrat enviar-los cartes certificades. Si hi creuen i el que diuen és veritat, ho tenen molt malt parat per tants motius, però com va dir Jesús, tal vegada la ambició i l’orgull, no els deixa veure la veritat i haurem de dir en nom seu: Pare perdona’ls que no saben el que fan!

narsuri.blogspot.com.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada