dimarts, 26 de juliol del 2016

UNA ALTRA “OBRA DE BÉ” DELS ISLAMISTES.
Un cop acabat l’assalt a l’església de Normandia, coneixem que el resultat ha estat el degollament del capellà de 84 anys i la posterior mort a trets els dos “heroics” soldats d’Al·la.

En veure que els justiciers de l’ Islam només n’han matat un i en canvi les forces d’ordre han matat als dos, tot seguit m’he recordat d’aquest senyor d’aquí   a Vic a qui no tinc els “gust” de conèixer que signava la carta en contra meu amb el nom de Jaume, i els cognoms d’Anento Isetzemés. Aquest home segons diu, gran justicier  i defensor del terroristes islamistes, (Ja que jo en el meu escrit, mai vaig atacar l’Islam que respecto, sinó als qui promouen el terrorisme) crec que una vegada més, hauria d’aixecar la seva justiciera veu per a protestar, ja que es veritat que la Bíblia diu; ull per ull i dent per  den, en  lloc diu dos per a un. Ànim, senyor Anento.  No defalleixi. Homes com vostè són els que ens ajudaran a guanyar la eterna Glòria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada