dijous, 14 de juliol del 2016

DON FLORENTINO.
Avui, volia continuar amb la trilogia encetada ahir amb el Partit Popular, però m’ha tornat entrar una farda a l’ull, que m’ha fet canviar la idea.
Resulta que ahir, vaig sentir o llegir no sé on, que pel que sembla, la CEE, no està molt d’acord amb els mil tres cent milions, que de forma tant caritativa i urgent li va regalar l’equip del gran Rajoy al incommensurable president del Real Madrid, per compensar-lo de la gran aventura d’intentar fer explotar bona part de la costa catalana i valenciana, amb aquella operació que de forma tant romàntica van batejar amb el nom de “Castor”. Tothom sap que les pells de castor han estat històricament cobejades per el molt que embolcallen i escalfen. (Romàntic, don Florentino, eh?)
Com que jo no soc pas gran matemàtic, m’agradaria que algú que ho fora, m’ajudes a sumar i comparar d’un costat, totes les estafes  comeses per polítics, o  catalans en general, més els dels valencians, més els dels madrilenys, (Barcenas, Gurtel, i etc), i si tot junt arriba a poder comparar-se als mil tres cent milions que amb tanta pressa, (i tal vegada tant injustament) un amic de llotja, -Rajoy-  ha regalat a l’altre –Florentino-. No sé que passarà, però el que demostra que és molt important,  cridar amb veu alta i forta: Hala Madrid! I les coses, s’arreglen soles. El que té més Co...., es que un assumpte d’una importància tant gran,   quasi ningú en parla, i en canvi la majoria de la premsa es guanya la vida parlant dels altres que ni tots sumats fan tant mal al país, o perquè en Rajoy ens està deixant als vells sense pensions, per donar-les a un subjecte com aquest. Votem, ciutadans, votem! Mare meva...

Narsuri.blogspot.com.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada