divendres, 29 de gener del 2016

PERDÓ, BORMBONS, PERDÓ!
Tothom que em coneix, sap el fàstic absolut que sento per els borbons especialment des de l’Alfonso XIII fins ara, per totes les calamitats que per a la seva culpa, han patit els espanyols, i com no els catalans. El meu pare, per exemple va haver d’anar a la guerra que en deien de l’ Àfrica, on per defensar les mines del Rif propietat del borbó?,  hi van morir milers,  i milers, de joves obligats. El meu pare, va tenir la “sort” que a desgrat de suportar el setge d’Anual, no i va morir, i només va tornar amb el que en deien “les febres” i després de romandre quasi tres anys al llit va poder  començar a fer vida més o menys normal. No oblidem tampoc el gran Felip V, que va causar l’anorreament de Catalunya com a nació.
Després, i un cop entronitzat, en Joan Carles II, ha estat un model d’administrador del seus bens, ja que de  no tenir on caure mort, ara, i sembla que en gran part gràcies a les comissions que els àrabs li donen  graciosament del petroli que paguem nosaltres, és una de les grans fortunes d’Europa.    També, tant bon caçador d’animals indefensos (i algun borratxo tal és el cas de l’ós romanes Mitrofan).  I ara ja és de domini públic, que ha estat la mostra més fefaent i creativa del típic “Don Juan” espanyol quan a la conquesta de fèmines, encara que no sé si totes, tant verges i pures com la famosa “Doña Inès”, encara que sembla que quan a  quantitat molt superior al “Burlador de Castilla”
Tot això, bé a comte, que avui he llegit al digital Publico.com. que un frare que era el confessor i confident de la reina Maria Luisa de Parma,  (es veu l’escrit del frare) explica quela reina li havia dit que cap dels 14 fills que va tenir, era legítim del seu espòs el Borbó, Carles IV.  Llavors, Sense renegar del meu fàstic a Felip V per la seva actuació, tinc de demanar perdó ja que pel que es veu, cap d’ells és Borbó sinó que serien pot ser de cognom Godoy, o Puigmoltó, que sembla que entre els innombrables amants  de la Maria Lluïsa, varen ser els més importants.
Eixís, doncs, dinastia Borbó; demano el més sentit  perdó per la meva ignorància, ja que no maldat. Sembla que als que jo tenia de maleir no era a vosaltres, però no em queda clar si tinc de maleir la dinastia Godoy, Puigmoltó, o aneu a  saber quina altra desconeguda dinastia, ja que amb tants “picadors”, segur que mai no sabrem quin cognom regna Espanya.

Que trist, eh! La meva ignorància, em fa sentir tant malament...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada