dimarts, 12 de gener del 2016

OFERTA AL GRAN REI DE LES ESPANYES.
Altesa: Després de veure que degut a la seva immensa i feixuga càrrega d’administrar un imperi tan únic en tot l’Univers com és el vostre, me sentit culpable de poca solidaritat, i al mateix temps culpable de no fotre brot, i he pensat que la meva obligació era oferir-me a Vos, per si d’alguna manera  us puc ajudar.  Quan dies endarrere, us vaig veure sol en aquella sala tant enorme del vostre palau, amb aquella cara tant seriosa de la qual  brollava la vostra saviesa, preocupació, i bondat, vaig pensar que deu ser terrible trobar-se tant sol amb un càrrec de tanta responsabilitat, i per aquest motiu, més el que vaig poder veure ahir de que no vareu tenir temps per a rebre la presidenta del parlament de Catalunya, i ni tants sols de fer arribar un missatge d’e cortesia al dimitit  president Mas, m´’he decidit a tornar-me oferir a Vos, com a ajudant de coses sense importància com les ja esmentades d’atendre els vostres vassalls d’aquest país mal agraït que és Catalunya. Com que veig que els politics catalans us fan tant fàstic, (o, no, només els politics?) us proposo que maneu als vostres servents que posin una altra cadira en aquella sala immensa, i mentre Vos us dediqueu a cosses serioses i importants, jo assegut als vostre majestuós  costat, us podria donar un  cop de ma atenent a gent poc important com heu mostrat que per a Vos, son els polítics del meu país, i gaudiria enormement plantant cara a aquesta gent que es creu amb dret de ser lliure, i no pagar-vos les vostres tant austeres despeses.
Si tinguéssiu algun dubte de la meva legalitat en ser un càrrec nomenat a dit, recordeu que vos, també ho sou, ja que el vostre majestuós pare eixís ho va fer, i que era com havia esta nomenat pel Caudillo.
Ànim Majestat: nomeneu-me, i i penseu que com que soc un home que ha treballat tota la vida, ja estic acostumat a cobrar poc, i no crec que el meu sou, faci trontollar els pressupostos d’en Rajoy, i en Montoro.
E$l vostre servent, i súbdit lleial, Narcís.    Narsuri.blogspot.com.e


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada