dimarts, 10 de març del 2015

ORACION, DESPEDIDA, Y CIERRE.

Encara que no sigueu tant vells com jo, no dubto que els que teniu una certa edat, deveu recordar que en aquells temps de canal únic a la televisió de “Las Españas”, al vespre, al finalitzar, posaven un cartell que deien les paraules que encapçalen aquest comentari. Tot seguit,   posaven algun tipus de prec a la Divinitat, ens desitjaven una bona nit, i s’acabava l’Arròs. Doncs bé, jo, ara, m’he embarcat a fer la segona part d’un dels meus llibres, que és una de les meves parides que més m’agrada, i com que això em té molt ocupat, i cap ficat, estaré uns quants dies sense posar comentaris aquí a Facebook, excepte, que no sigui sobre alguna cosa que em tregui de polleguera dels molt fatxes, o molt prògres, que tant mal ens fan els uns com els altres. Si voleu veure si he fet res de nou, de tant en tant, aneu al meu blog: narsuri.blogspot.com.es . De manera, que per una temporada, us desitjo la pau. Una abraçada a tots, (i totes, ep! Que s’han se seguir les modes, i no ens enganyem, podent abraçar a totes, qualsevol abraci a tots).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada