dimarts, 22 de juliol del 2014

PENSAMENTS VARIS
És curiós que en diguin Unió, al partit que constantment i durant anys, fa el possible per desunir.
Estic segur que  si Convergència se separés d’Unió, guanyaria molts més vots de gent que ara no els recolza, que els que perdria en separar-se. Són moltes les persones que com jo pensen eixís.
Altra cas digne d’estudiar, i molt seriosament, és com és possible que facin al senyor Espadaler president de la coalició. Realment no hi ha ningú  millor entre tots ells? Si és eixís, ho tenen mal parat.
Perquè, el president  de la “estranya parrella”, sempre és d’Unió a desgrat de ser minoritaris?
El de Taradell, li dona cinquanta mil voltes en tots els aspectes al conseller d’interior. Clar, que jo, per aquest càrrec era molt més partidari d’en Felip Puig, i pot ser per això em decanto.
M’agradaria poder conversar de tots aquests temes amb algun càrrec de Convergència, però és clar; que hi pinto jo en tot això?
narsuri.blogspot.com.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada