diumenge, 23 d’octubre del 2016

JO JA HO HAVIA DIT.
Que el PSOE ideat els anys setanta era una pura i simple creació de la més rància dreta espanyola, per a posar-se una cuirassa  de protecció en front a les esquerres de veritat que eren el PC, i altres faccions, jo ja ho havia dit temps endarrere i eixí consta en el meu: narsuri.blogspot.com.es. La prova més fefaent, la tenim avui amb la abaixada de calça dels grans prohoms del partit, sense oblidar a la  “Gripollera” Susana, que també sempre en porta de calça, i que sembla         que és una de les que més s’hi ha posat plana, sense oblidar al gran  estadista de la “Cal viva” segons li diuen, ara endollat i cobrant amb descaro  de les multinacionals, el gran Felipe, que en veure que la amanida que tenien amb els seus aliats del PP, allò de “Ara tu, ara jo” o   dit d’altra manera; “Cada quatre anys que ens votin, i que es fotin” se’ls en podia anar en orris, degut als nous partits, s’han tret la careta, i ràpidament s’han posat d’acord per a tornar anomenar president un del homes mes grisos però més perillosos; en Rajoy, que tant de bé ha fet a Espanya com tothom coneix.
El més trist, és que aquí, encara hi ha  gent que se’ls creu,  sense donar-se compte, que la única cosa que defensen els polítics professionals, es mantenir els seus sous i prebendes astronòmics. Ja és curiós, que en el únics lloc que han dit que no, són Catalunya i alguns altres similars on el PSOE, és cada vegada més testimonial i gens decisiu.

Davant d’això, només em resta dir: Viva la Democràcia espanyola! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada