dimecres, 3 d’agost del 2016

LA MISERIA MORAL DEL DESPULLADET RIVERA.
Que consti que no tinc pas comissió per part del senyor Mas, i també que m’havia promès no fer més escrits, ja que en fer-ho, només he aconseguit molestar algunes persones, i en canvi no crec que hagi solucionat res.  Avui, però, he tornat sentir en tot tipus de mitjans informatius que tan el recolzen, les grans sentencies del no menys gran Rivera, i la indignació, ha pogut més que la meva fermesa. M’explico.
Ahir, el senyor Rivera, va dir que com que el nou partit del senyor Homs, no havia obtingut grup propi al Congres, serien “Quatre milions d’euros menys  a les butxaques del senyor Mas”. Llavors, jo arribo a la conclusió que ho bé el gran  Rivera ens pren per gamarussos, i creu que no ens en donarem compte, o s’ha ficat en un nyap força gran, ja que si els milions del congres a cada grup van a les butxaques del president del mateix, hem de suposar amb tota lògica, que el milions que rep Ciudadanos, (Ara ja, de Ciutadans, res, oi?) aniran a parar a “les butxaques del enyor Rivera”: o no? Que la majoria de polítics ho són per fotren’s, ja ho suposàvem; però si el senyor Rivera ens ho posa tant clar, tal vegada haurem e de recordar les paraules del gran Eugeni, quan deia: “Hgaselo mirar, eh, hagaselo mirar!”

Narsuri.blogspot.com.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada