diumenge, 14 d’agost del 2016

EPPUR SIMUOVE 2ª
Eixís, tenim ara que una colla de xitxarel·los que no han fotut mai brot, tipus bona part dels de Podem o de les CUP més la Colau dels escratxos, o els immigrants argentins  Pisarello, i Fachin que porten la ganduleria nadiua enganxada a l’esquena com a  denominació d’origen, que s’han fet amos de Catalunya,   i una infinitat de “bones persones” més que volen canviar una societat, que certament no és pas cap exemple, però que com ja he dit, no es va fer pas sola i on hi vam patir molta gent.  Ara, doncs, els que vam fer i sofrir el país, som titllats de qualsevol cosa, per no veure gens, però gens clar, que a casa nostra, ja hi hagin més de dos milions de musulmans, i quasi un milió d’altres procedències, (amb un 20% de parats en general al país, però el pitjor es que els joves de casa nostra, són un 46 % que no troben feina) els quals certament sembla que no coneixen aquella vella dita castellana de “Donde fueres, haz lo que vieres” i que jo, m’agradés o no, he hagut de posar a la practica durant els meus més de quaranta any de visitar països de diferents races i cultures on mai m’han regalat res, ans al contrari, fins m’he hagut d’escoltar frases similars a;  callese que yo soy del pais, y usted  es extranjero. No cal oblidar, tampoc que un país que es fa dir  laic sense  tornar-se vermell, tingui tants dirigents –sobre tot d’esquerres, curiós, oi?-  interessats en omplir la nació de mesquites i altres rareses que res tenen a veure amb la nostra cultura. O sigui, laics pel catolicisme; però fervorosos fidels pel musulmanisme. Ara, per exemple, parlen de convertir la Antigua plaça de braus Las Arenas de la nostra capital, en una immensa mesquita. Jo, que em conec força bé els panissos àrabs, puc dir que a la gran majoria d’ells, les esglésies catòliques o d’altres tendències, no hi són pas permeses. Però, és clar; aquí som tant bons... I  com no, la Colau més que ningú.. No ens en fotrem, no. Ai, Galileo! Com tu, haurem de callar. No obstant també com tu, direm als nostres inquisidors justiciers: Si, però es mou, però dissortadament el rumb que li donen aquesta gent tant “justa i progre”, no pinta gota bé cap on va. I, Si acabem en col·lisió?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada