dijous, 19 de novembre del 2015

PUTIN.
Com que soc tant despistat, i no m’assabento de moltes coses, va ser ahir al vespre, quan una persona a la que crec del tot, em va explicar que el rei d’Aràbia Saudita havia fet una visita a Moscou, i entre altres coses, li havia proposat al president Putin que si la hi deixava construir,  finançaria una de les mesquites més grans del món a la capital de Rússia. La resposta del president rus, (diuen) va ser que si.  Que ho acceptava, si a canvi el  rei Saudí, li autoritzava a ell a finançar una església cristiana de la mateixa capacitat  a la ciutat de Riad. Evidentment, el monarca, cap absolut de l’ Islam, s’hi va negar. Ell, el que volia era instal·lar la seva religió a Rússia, no que el cristianisme ortodoxa, copte, o de qualsevol altre sentit, s’implantés als  països musulmans. Es tal l’absolutisme i la gelosia amb que aguanten els seus sistemes, que de cap de les maneres, accepten  les llibertats o tradicions d’occident, que consideren perverses, i pecaminoses. Aquí, vull recordar que a la meva època de viatger pels països àrabs, la primera vegada que vaig arribar a una  ciutat, musulmana, a pocs metres de l’hotel, hi havia una mesquita, i ple de curiositat, vaig entrar-hi per a conèixer com era el dintre. Encara no havia fet cinc metres, que van venir tres barbuts que eren “Mulàs”, o sigui clergues, els  quals em  van agafar a pes, i d’una  rebel·lada em van fotre al mig del carrer. Jo, pobre de mi, encara no coneixia que un “infidel” no te dret a entrar a un lloc “sagrat” dels musulmans.
Tornant a  Putin, us heu donat compte qui és l’únic que quan ho ha cregut convenient a plantar cara als islamistes de dret i sense excuses? Mentre el negoci li era interessant, els ha aguant, però quan han comès l’error de atemptar contra Rússia amb l’avió del Sinai, i com que del dictador Stalin i següents va aprendre com s’havia de manar per no perdre el lloc, Putin, com a intel·ligent que mostra ser a diari, crec que serà l’únic que pot ser traurà l’entrellat d’aquesta colla de brètols, i els aclapararà, ja q1ue si em d’esperar que ho arreglin els governs “democràtics”  europeus, entre ells el gran Rajoy, ho tenim malament. Perquè la majoria som grans i no ho veurem, però amb la quantitat de clergues, mulàs, i demés  homes de be,  que ens envien a diari, per rentar el pensament als nens, de les escoles, i mesquites, legals o no, d’aquí poques generacions, veuran a tots els espanyolets  de cara  la Meca, i fotent cop de caps al terra. I el més  greu, es que nosaltres els avant passats, ho haurem de contemplar des de l’ “Alta Glòria”.

Putin; We trust you!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada