dissabte, 21 de juny del 2014

A SA MAGESTAT FELIP VI
Senyors de El 9 Nou.
Escoltant l’altre dia al nostre flamant rei, tinc de reconèixer que quasi em van saltar les llàgrimes quan va dir sembla que amb tota sinceritat que a Espanya hi cabíem tots amb igualtat. Llavors, i tenint en compte que segons  les coses Catalunya va en camí d’obtenir la independència, voldria demanar al rei, que abusant de la dita igualtat i mentre jo encara sigui súbdit de la seva sereníssima autoritat, m’autoritzés a gaudir uns dies (una setmaneta aniria bé) de la estada al seu palau real. Evidentment,  li cediria el meu  piset, perquè mentre jo fos a Madrid gaudint del palau borbònic, ell pogués conèixer de ven a la vora, les belleses de Vic, que encara forma part del seu reialme. Penso que  seria un intercanvi just i beneficiós per a les dues parts.
Els demano a vostès la publicació d’aquest escrit, ja que em sento ignorant per a fer-li arribar a Ell directament. Estic convençut, que dels innombrables lectors del El 9 Nou, molts deuen ser monàrquics, i m’ajudaran a fer-li arribar la meva humil petició.
Moltes gràcies per a la seva ajuda.
Narcís Suriñach Bach
narsuri.blogspot.com.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada