dissabte, 14 de desembre del 2013

SOBRE "PERIODISTES"


Com que estic immers en diferents treballs d'escriptura, i d'altra banda tampoc sóc cap llumenera, fa molts dies que voldria tirar endavant una crítica sobre aquesta munió de prohoms (no sé si hi he de posar també "prodones" ara que ens hem igualat tant?) molt abundants en tots els mitjans de comunicació, els anomenats periodistes. La majoria d'aquests, sobretot els nou arribats, tenen molt que els sobra de pedanteria i arrogància, i molt a aprendre de la vida.

Com que tinc una certa fixació amb el "Grande de España" que sembla que viu de subvencions del govern català, i que és a qui més l'ataca, ja he dit el que penso dels grandiosos i immensos Cuní, i Basté, però voldria també parlar una mica dels que aporten les seves meravelloses idees al paper imprès..

Pel meu gust, els dividiria en dos grups; els que m'agraden i els que no.

Els que m'agraden, i considero realment bons i ponderats: Monzó, Pàmies, Carol, Foix, (encara que rapapieja una mica) Nadal,  Graupera, La Rahola, que l'únic problema que té, sobretot quan parla, és que no sap posar el fre, i sembla que faci les tertúlies ella sola. La veu, una mica com la de les gripolleres dels mercats antics, no l'ajuda pas massa. Francesc Marc Álvaro, Antoni Puigverd. Tots ells, molt bons.

No m'agraden: Almela, xuleta i cregut, i Màrius Serra, massa intel·ligent pel meu nivell, o tal vegada molt "bla, bla" i no diu res. És clar que si li paguen... Molt dolent aquest Costa que parla d'esports. A una persona tan curta, qui la deu apadrinar?

N'hi ha molts més, ja en parlaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada