dilluns, 2 de maig del 2016

           EL LLUMENERES DE SANT QUIRZE.
Us heu preguntat que seria de Catalunya sense el senyor Ramon Espadaler? Ara, als últims dies, tornem a veure’l i a escoltar la seva veu en tots el mitjans que s’hi presten, i com no, ens torna a explicar les seves intencions de salvar o redimir  la nostra dissortada pàtria, Catalunya. Com vol fer-ho? Doncs ben senzill: Formar un  gran partit centrista Català. Jo, que ja he mostrat abastament la meva ignorància, i que no crec que avui sorprengui a ningú, tinc de confessar que jo creia que aquella formació anti natura anomenada Ciu, ja ho era, o ho voli ser un partit de centre. Vull aclarir perquè dic anti natura, ja que la meva convicció, sempre ha estat que l’oli- Convergència- mai es podria barrejar amb Unió, -pur vinagre- i ja es va veure com va acabar la coalició.
Ara doncs, el nostre heroi, que desconec si se sap guanyar les garrofes amb algun ofici o professió de veritat, que no sigui viure de la rifeta dels votants, vol provar de reenganxar-se, i torna fer mans i mànigues per veure si troba prous babaus que se’l creguin, i el votin.

El que és inconcebible, és que veient el que han fet aquests anys de democràcia els polítics professionals de tot pelatge, encara els anem a votar. O ells ens veuen molt limitadets, o es que realment, ho som cosa encara més trista. Ara d’aquí a pocs dies, ens tornaran a prometre l’oro, i el moro, i de l’oro no en veurem res, però el moro, ja el tenim aquí guanyi qui guanyi. Pobres de nosaltres! A veure si un empatx de democràcia a “La española” ens acaba d’arruïnar a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada