divendres, 23 de març del 2018


JO US MALEEIXO!
Jo, un home vell que ha treballat més de setanta anys, que ha fet per a Espanya en moments de gran dificultat, més del que vosaltres fareu mai, (Del que he fet, tinc documents que ho proven, cosa que dubto que vosaltres tingueu)  i que conec més coses de la vida en tots els ordres  que vosaltres miserables vividors coneixereu mai, en veure la iniquitat amb que obreu, i  que sou capaços de les més grans barbaritat per el sol fet de mantenir una vida de ganduls i pillets, a tots els components dels partits polític PP, Cs, PSOE, i PSC, que conscientment feu el mal que esteu fent; Jo, us maleeixo! El que vosaltres feu, no es política, el que feu es aprofitar la superioritat de que gaudiu en tots els ordres, per a empresonar o atemorir fins a fer exilar als vostres contraris, sense tenir en compte que amb el vostre comportament no sols feu mal als rivals polítics sinó a les seves esposes fills i familiars varis. Com va dir l’Unamuno; Vencereis pero n o convenceresis!
Com dic, soc un vell caduc, però dintre de les més minses forces encara em veuria amb cor de  discutir amb qualsevol de vosaltres tanta misèria moral i oprobi.: Un cop més em ve a la memòria allò que em deia el meu vell mestre repressaliat després de la guerra.”Vinieron los Sarracenos y nos molieron a palos, que Diós ayuda a los malos cuando son mas que los buenos” Vosaltres, sou més. Pot ser seguireu vencent, però morireu en la mes gran misèria moral!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada