dissabte, 1 de març del 2014

ALTRA COP EL GRAN D' ESPANYA
Bé, mes que tot, el diari del comte. Es ben trist que dia si dia també patrocinin -i paguin- gent tant ordinaria, per escriure rucades, intranscendents com si fossin dogmes de fe.
Hi un personatge, que escriu d'esports, i que també comenta esports a la emissora del compte, de nom Jordi Costa, que em pregunto quin sant l'empara, o qui de ser el seu padrí dintre del grup.
Avui altra vega pontifica amb afirmacions totals i absolutes, com si ós l'oracle de Del-fos, i sincerament, no entenc com gosa desqualificar a altres persones essent ell, tant limitat. (Mirant-li la cara, ja paga).
Ja no torno a parlar de la cara de orat d'en Basté, que sembla que Déu l'il·lumini, o del pare Etern Cuní, que alliçona i menysprea a tothom. M'agradi o no, cada dia els trbo retratats.Penso que molt poc deuen vendre quan els ha  de fer tanta publicitat.
Es clar, que algú que llegís aquests comentaris, em podria dir ; si o t'agrada perquè el llegeixes? La resposta es ben simple. Perquè em vaig deixar embolicar, i m'hi vaig subscriure. Ara tinc d'esperar que s'acabi. Després, si el volgués llegir, faria com tants mils de ciutadans, anar a qualsevol lloc públic, i agafr-ne un exemplar gratuït. Com que es veu que no en venen gires, per no perdre la subvenció (Que realment es del que deuen viure) de la Generalitat, vinga papers al carrer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada