dissabte, 30 de març del 2019


DE BISBES I DE PROPIETATS !

Veient aquests dies que el bisbe de Vic i altres bisbes,  s’afanyen a inscriure propietats terrenals – no trossos de Cel-, m’ha fet venir a la memòria una vella llegenda jueva que feaia axí: Isaac, vell president del clan jueu, estava en el seu llit de mort, i va voler aprofitar la presencia de tota la seva família per a advertir-los, i, els va dir:
Estimats meus; dintre la religió mosaica, hi ha una llegenda que explica que Déu, va construir dos ponts per a conduir els fidels a la Glòria Celestial. Un de ferro, pel que passaran el gentils, el qual s’ensorrarà i els gentils cauran a les tenebres eternes. Un altre pon serà construït de paper, per on passarem els jueus, el qual  ens conduirà a la salvació eterna. De totes maneres, jo, fills  meus, i per si hi hagués algun error de  transcripció, us recomano quje intenteu passar pel de ferro per si fos cas !
M’imagino que aquests bisbes tant catòlics i espirituals, que s’afanyen a abassegar propietats tant efímeres, es que deuen conèixer   la llegenda del vell jueu, i, per si a cas!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada